fjärilar i magen & prestationsångest



Idag var en stresssdag! Jag bestämde mig för att tacka ja till ett erbjudande jag fick igår. För att ni ska förstå helt (ja eller så pass mycket som jag förstår) ska jag ta med ett citat ur mejlet jag fick:

"Jag söker deltagare som vill följa med till Bryssel på en resa som NBV, Nykterhetsrörelsens Bildningsverksamhet, anordnar för ungdomsorganisationerna. Resan utgår från Sverige, Örebro den 29 oktober med buss och återkommer den 5 november. Bussen är abbonerad och har ca femtio ungdomar, alla från nykterhetsrörelsen, och kommer att stanna på vägen för olika stopp och övernattningar. Bland annat ingår det inträde och åkband på Europas största tivoli/äventyrsfält. Ett stopp i ett koncentrationsläger finns också med på schemat. På plats i Bryssel får ni komma in i Parlamentet, möte parlamentariker, besök på NBVs kontor och självklart få chansen att köpa äkta belgisk choklad.
Jag behöver få svar från dig så snart som möjligt! Vi måste göra deltagarlistor, och måste få in uppgifter. Och det här erbjudandet gäller endast dig som får det här mailet. Resan är värd ca 10 000 kronor per person. Resa, ev inträde, logi och en den mesta maten betalar NBV. Resten, alltså resor inom Sverige och resterande matkostnader betalar Frisksportförbundet. Ta chansen att åka med din kommite, och tillsammans med de andra kommitterna och skapa ett samarbete i ett bussäte någonstans i Europa. Du är viktig - vi satsar på dig!


Kan  jag tacka nej till detta? klart att jag inte kan! Men såväldigt kort varsel skapar problem för mig, speciellt eftersom att jag ska till Värnamo i helgen!  ojoj jag säger då det.

Idag fickjag jaga mina lärare och se vad jag ska göra för att få ta ledigt, de flesta var positiva till min avresaoch sa att de inte var några problem.

Jag fick tyvärr gå ifrån fotot för att ordna ett nytt pass, men missade inte såmycket eftersom att jag är så snabb!

Idag fickjag även en otrolig saknad till en viss del av mitt liv, en del då jag hade väldigt många atty luta mig emot.

Men ta hand om er nu, och ta chanserna ni får!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hihi, du kommer säkert ha jättekul! Jag finns här att luta dig emot, det kanske du märkte på engelskan? ;) Älskar dig sötis PAPPA du är bäst! <33333

2008-10-22 @ 21:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0