innan måndag morgon

Idag har varit en seg söndag, kanske för att det precis innan måndag morgon. Då man reser sig bara för att kunna gå och lägga sig igen.

Idag har jag städat mitt rum, bråkat med mamma för att det inte var tillräckligt städat, försökt plugga men misslyckats för att all lust att få in något försvunnit. Man kan väl säga att jag misslyckats med allt idag. fast vissa dagar är bara som gjorda för att inte bli rätt.

I morgon kommer Fine hit, en tysk utbytesstudent som ska bo hos mig tills på fredag, vi får väl se hur det går, jag är förväntansfull. Det kan till och med ske ett mirakel, det kan få mig intresserad att lära mig tyska.

Tyvärr är det inte bara tyskan jag börjar tappa intresset för, utan jag tappar intresset för allt, det känns som om livslusten bara sugs ur mig.

jag vill ha tillbaka mitt positiva jag, jag var gladare då, förmodligen snällare med!

Jag vill bara tacka alla som står ut med mig även om jag är i en period i livet då jag inte är så himla snäll.

Så nu får ni ta hand om de ni tycker om, även om de är lite annorlunda för tillfället, men kom ihåg nästa gång kan det vara du som behöver tas hand om!

Kommentarer
Postat av: emmy

har tysken kommit?? (; <33

2008-09-25 @ 14:43:01
URL: http://meeemmii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0