lite tid, mycket saknad

Ja, jag har tänkt på en sak, tyskarna de var inte här såmycket, tre dagar träffade jag Fine. Men även om jag inte han träffa de så mycket så saknar jag dom massor!

Jag vill inte vänta tills vecka 6, jag vill vara i Frankfurt med alla nu nu nu!





Men livet är aldrig rättvist, i stället för att bara träffa kompisar idag så att jag kan börja njta av att vara i Sverige såmåste jag plugga! När tyskarna var här och tog min tid missade jag massor, så nu måste jag jobba ikapp, hej rolig lördag!

men var det värt det då, att hamna efter i skolan? Ja det tror jag, för jag är mycket lyckligare nu, närmare det possitiva jag som jag en gång var än jag varit på mycket länge! Och jag vill vara sådär glad igen!

Jag försöker på något sätt lura mig att om jag är glad dåblir allt lite lättare, dåtycker jag inte at det tråkiga är så hemskt, då kan jag plugga och få bra betyg!

Jaja, tror ni på det, att inställningen påverkar såmycket?

Ha det bra nu alla, hoppas niär glada !

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill oxå träffa dem! :( O jag får inte ens följa med till frankfurt för jag är för liten! :@

2008-09-27 @ 22:20:18
URL: http://anna.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag vill också åka till frankfurt "/ Jag vill också till Tyskland mer en till något annat land "/ LYLLOOOOOOOOOOOOO!

2008-10-17 @ 15:01:20
URL: http://lgbk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0