underbara vintervecka

Efter i skolan igår blev de la stockhola med min bästa vän,
Chai Latte, prat, och bra julklappshandling!

idag är en slapp skoldag med mycket plugg,
sen när jag kommer hem hoppas jag att min sjuka pojkvän väntar.

I morgon är det prov x2, packning och mer plugg.

På torsdag åker min älskling hem till sitt, jag drar till skolan,
sedan är det studentfest med sagotema, har jag en outfit? Ja!

På  fredag är det julavslutning, sedan på första bästa buss,
jag ska till min älskling och hålla honom hårt i 10 dagar!

Det här var ett totalt pointless inlägg, men bättre kankse kommer,
jag vill bara till en enda person nu, fixa allt som borde fixas!


Kommentarer
Postat av: Marina

Härligt! Du får återkomma med bilder på din sagotema klädsel.. Ha det bra :D

2009-12-15 @ 13:29:23
URL: http://gallerigavelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0