åter till Tyskland

För andra gången i mitt liv, och andra gången på relativt kort tid så ska jag ännu en gång till Tyskland!
Jag är pepp, jag har saknat folket. Nu fixar jag iPoden, så jag har rätt musik, och filmer!

Massa go musik, och Napoleon dynamite och spaceballs! Kort sagt resan är räddad oavsett hur det går, jag kommer att skratta!

Men nu ska jag fortsätta fixa! Ni får ha det bäst till nästa gång jag skriver, vi får se när det blir!


jag vet att bilden var med för bara några inlägg sedan
men jag tycker mycket om den!

Kommentarer
Postat av: Hexagon

Ha det så bra i Tyskland :)

2009-02-01 @ 12:10:14
URL: http://hexagon.blogg.se/
Postat av: Niclas

Mycket fina bilder!

Håller själv på med min fotoblogg!

Du får gärna kika in om du vill =)))

www.retouched.se



Lägger till din sida som bokmärke så man kan titta vad som händer =))

2009-02-12 @ 22:10:33
URL: http://www.retouched.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0