efter en hemmadag

Idag har jag då fortsatt vara sjuk, varför skulle jag bryta trenden? Idag var då första dagen jag behövde vara hemma från skolan, men jusst nu kan jag lika gärna vara i skolan, det händer inte såmycke nu, det känns som om det inte börjat rula igång efter jul. Men jag tänkte i alla fall plugga idag, fail. Jag var för trött kunde inte tänka på vettigt sätt allt jag skrev blev fel, jag förstod inte orden jag läst såkunde inte skriva om det sen. Efter över en timme och bara ett halvt A4 senare gav jag upp. I stället satte jag igång med min nya Header, kommentarer på den? Jag vill höra!

Skriver kanske mer sedan, jag har inget vettigt att säga.

Sköt om er nu underbara människor!

 
Så sätt dig på min fönsterkarm
dra dina fingrar genom mitt hår
sedan hoppar vi
du och jag
Var med mig en dag
jag ska visa dig något
jag ska visa mitt liv
platserna dit jag går
mäniskorna jag träffar
ljuden jag hör
synerna jag ser
och tankarna jag tänker
ja
livet
-ur mitt perspektiv!








Kommentarer
Postat av: Rosita

Fin bild & texten!

2009-01-26 @ 19:41:50
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vilken fin bild :)

2009-01-26 @ 20:18:21
URL: http://severinsson.blogg.se/
Postat av: Martina

Krya på dig! Ja den är absolut sevärd! Kolla du! :)

2009-01-26 @ 21:31:08
URL: http://loveliii.blogg.se/
Postat av: Ellinor.

Underbar bild Nella. :)

2009-01-29 @ 20:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0