en gammal klasiker

Dagen har varit bra, en mysig fika med Sofie kan rädda även en fredageftermiddag (hemskt schema har jag då). Vad skulle jag ta mig till utan flicksen i skolan? inte mycket tror jag, det skulle vara gråa trista dagar hela tiden!

En sak som min underbara syster har visat mig Dunderklumpen, ett roligt gammalt program, här har ni en liten smakbit:

ett litet citat "jag stoppade en sånhär värmometer i munnen och såg att pulsen är 200 grader, och jag är inte klok"

Dunderklumpen är med andra ord sevärd!

Ha det bra nu allihopa, nu är det helg så se till att njuta ordentligt!

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, jag älskar en dum en! xD Så himla diskret ... Och väldigt lik en av mina bästa vänner, haha.



Dunderklumpen är minnen :)

2009-01-24 @ 02:10:47
URL: http://enjulia.blogg.se/
Postat av: Hagge

Ses på mötet imorgon =)

2009-01-24 @ 10:37:03
Postat av: Liene

Jag ska verkligen njuta av helgen:D

kul program, hehe.

2009-01-24 @ 11:51:29
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0