home sweet home

Jusst nu är jag väl inte otroligt glad över att bo i vagnhärad.
Var i skolan idag igen, och jag måste erkänna, det var skönt att komma tillbaka! Eftersom att i princip alla är sjuka nu, inklusive lärare så har jag inte missat massor. Men jag har saknat mina flickar, Sofie, Ida och Jenny främst!

Fick veta att MVG är det slutgiltiga betyget i rättskunskap, hipp hipp hurra. Hälften MVG hälften VG,  go to hell! Eller, det slog mig att jag inte vet vad jag får i musik, men men hoppas får jag göra!

Åter till varför jag inte gillar att bo i vagnhärad, för det första, jobbigare att ta sig till Skavsta på söndag. Min glasögon, hittade dom inte på Specsavers, jag drog hem, när jag var hemma sa de att jag kunde komma till affären och hämta dom. Men det är inte värt det. Tänkte att jag och syster yster kunde gå på bio, buss dit går så att det duger, men ingen buss hem..

Ni förstår, jag är isolerad från verkligheten! Jag vill flytta nu, bara få börja om på nytt lite.

Men men, jag är typ frisk så ingen mer klagosång, ha det trevligt, nu ska jag packa om, samt pröva outfitsen jag bestämde på tyskan!

so long!

Jag kommer ihåg
den gången
någon la en tårta på mina fötter
jag höll på att glida ner för en backe
jag låg på en såpad pressening
jag skrattade
de som höll mig skrattade
alla skrattade
jag tror vi gjorde bra TV
det är inte så svårt
det är livet
ja
livet
-ur mitt perspektiv

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: kul:D om jag gick i gymnasiet skulle jag också prova på fler stilar inom dans. Jga har sås vårt att välja för linje, men ska gå musik ändå eftersom det är det jag satsar på så.

2009-01-30 @ 19:44:37
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0