samvetskval

Nu mår jag verkligen hemskt! Jag förstår inte hur jag kunde göra så. Det kanske snarare är vad jag inte gjorde som är det värsta. Jag kom inte ihåg, jag glömde, vi glömde, alla glömde! 

Men det var mitt fel, det var jag som tog allas uppmärksamhet, jag var sjuk. Jag visste inte vilken dag det var, det var den dagen, den som inte får glömmas, åh jag förstår inte.

TV:n brummar på, de springer och kastar en boll, det intresserar mig inte. Världen går vidare, men jag vill stanna den, jag vill spola tilbaka, jag vill veta då vad jag vet nu. Jag förlåter aldrig mig själv för detta.

jag älskar dig, jag gör det, om ingen tror mig förstår jag, men jag älskar dig

det kunde varit så fint, ja så bra

Kommentarer
Postat av: AMANDA

aa det tycker nog jag ocså :)

2009-01-25 @ 19:39:14
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej hej! Nu är jag hemma igen från resan till skåne! Hoppas att du har följt lite granna genom resan dit och hur det har varit där nere.



Kommer att blogga lite mera nu i framtiden :D

hoppas du har haft det bra! och ha en bra vecka nästa vecka :D



Emma



Sv; Yes jag har en kusin som heter Petronella! ^^ haha nej nej ;o släkten är värsta elak! :(

2009-01-25 @ 23:59:11
URL: http://emmaaoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0