sjukare än någonsin

Idag har varit en allmänt hemsk dag/natt. Jag gick och la mig runt tolv, vaknade klockan tre, då började problemen. Jag låg och skakade, jag frös och svettades om vartannat,  jag hade riktigt ont i både hals och huvud. Jag gick till duschen och duschade av huvudet med kallt vatten, det brukar faktiskt hjälpa, men inte idag, så jag gick och lade mig igen, och allt blev värre, jag fick ondare och ondare. Vid 4 gick mamma och pappa upp, de kunde inte sova såde skulle ta en kopp kaffe eller något, då hade jag så ont att jag grät. Jag har ändå en hög smärtgräns, men men nu gick jag ner på stapplande ben och hysteriskt gråtande och bad om medocin. Jag blev ompysslad av mina underbara föräldrar, sen runt 5 gick vi upp och sov i deras säng.

Klockan 6 vaknade jag då igen och gick ner och gjorde te, sedan orkade jag inte ta mig upp för trappan igen, så jag la mig med kudde och täcke på mattan på golvet och gosade med mina hundar, jag sov på golvet med hundarna fram till halv tio.

Efter det la jag mig i min säng, då var allt bara hemskt. Jag bara grät, skrek på hjälp och hade ont emellan tupplurarna. Min familj har dock försökt hjälpa mig på alla sätt, speciellt min lilla bror! Men sen klockan 5 på kvällen kunde jag äntligen få i mig lite soppa som mamma gjort, och nu mår jag bättre än innan, men långt ifrån bra, och jag som ska till Tyskland!

hur har er lördag varit?

Nu ska jag försöka vila lite till, jag vill bli frisk! Ta hand om er nu folket, bli inte lika sjuka som mig!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

oh men tack snälla :) hoppas du bevakar med bloglovin´ !

2009-01-24 @ 18:36:23
URL: http://metrobloggen.se/starofusa
Postat av: Caroline

Då är vi två som är sjuka... urk, det är så trist.

2009-01-25 @ 13:06:26
URL: http://carromeller.blogg.se/
Postat av: Carita

krya på dig, sötnos <3

2009-01-25 @ 13:17:23
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: AMANDA

söt bild =)

2009-01-25 @ 15:45:39
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0