en av oss är på fel ställe.

Efter en fantastisk dag i Norrköping blir min dag ändå bättre!
Jag fick ett försenat kort, jag blev lycklig och grät nästan!

Nu ska jag berätta om dagen fyra sofistikerade blev fjortisar.
Vi var fyra Ekonomer i Norrköping, Sofie, Ida, Jenny och Petronella.
Dagen började lungt, vi kollade på kläder, mycket kläder.
Jag hittade en klänning till skolavslutningen, den kan man inte ha BH i.

Konversation mellan mig och Jenny då vi konstaterar att det känns annorlunda utan BH:

P: "vad hände med mina bröst likssom?"
J: "Ja vad gör de här nere?" *pekar på sina knän*
ASGARV och P drar igen skynket till omklädningsummet hårt!

Efter många affärer och jag har köpt en mintgrön tröjja på Cubus
beger vi oss för att äta. VI kollar upp ett tidigare tåg än det vi först tänkt.
Vi köper glass, och på väg till tåget frågar Ida något jag tror hon undrat länge.

När vi sitter och väntar på tåget bestämmer vi oss för det senare. 
Detta val är jag tacksam för av flera anledningar. Vi satt på asfalten i solbrillor.
Under tiden vi väntar lyckas Ida försäga sig, men det gör inget.

På tåget gör vi (Läs Jenny) bort oss.

Dagen var FANTASTISK kan inte skriva allt!


Brudar! Jag gillar er, mycket!
Jag tog 108 bilder
mpnga vill jag lägga in
många vill jag inte lägga in
få får jag lägga in!
Tack för dagen, ni betyder!

Livet
-ur mitt perspektiv

Kommentarer
Postat av: VIKTORIAE - Bloggen om självkänsla och annat! (TÄVLING JUST NU!)

Sv: Hej, det går att rösta en gång varannan dag.. (Det står att man kan rösta varje dag, men det funkar inte har jag märkt) Så du får jättegärna rösta igen om du vill ;)



Låter som att ni hade en händelserik dag med mycket skratt

2009-06-02 @ 11:08:38
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0