sommar(nästan)uppehåll!

Jag är verkligen sämst på att uppdatera här på bloggen!
Både svara på kommentarer och nya inlägg tar för lång tid.

Jag har helt enkelt mycket att göra, sedan har jag lite tillgång till internet.
Jag funderar på att i höst lägga in massa bilder från sommaren,
för jag har tagit många fina, och fler ska det bli.

Vad tycker ni läsare om det?
Förlåt för dålig uppdatering, jag vill säga att jag ska bättra mig,
men då ljuger jag.


Jag är i sommarstugan, det är mysigt!
Jag saknar en viss person otroligt mycket!
Jag saknar många personer riktigt mycket!

livet
-ur mitt perspektiv

Kommentarer
Postat av: Louise

Hoppas du haft en bra torsdag :)

2009-07-02 @ 21:23:19
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: emma

Det är fan år sen sist,

det känns som jag håller på att förlora dig.

Ett liv utan nella, vad fan vore det lixom!?

imissu.

2009-07-18 @ 21:29:17
URL: http://somemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0