det finns ett samband

Nu har jag försökt plugga!
det går sådär.
Jag skriver nämligen Lars Winnerbäck-texter
till en person
och jag skriver Billie the vision & the dancers texter
till en annan filur.

det är fantastiska texter,
de gör mig lycklig.
Sedan fann jag sambandet!

Sångaren och låtskrivaren
i respektive låt
heter Lars,
de har båda rött hår!

Lars med rött hår!
det är så man ska vara!

Jag ska få barn med en med rött hår,
jag ska få en son
jag ska döpa honom till Lars,
då kan inget gå fel!
jag kanske köper en gitarr med,
block och penna
så ska han höra fina texter.

Eller kanske, ska man sikta in sig på kärlek i stället?


Lars, rött hår, skriver fina texter och sjunger dem!
så ska de vara!

livet
-ur mitt perspektiv

Kommentarer
Postat av: jenny

Sv: Ja verkligen hahaa:p

2009-03-04 @ 19:22:27
URL: http://jennyorahim.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej hopp!

allt bra ikväll?

2009-03-04 @ 21:35:00
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0