Cirkusdag!

Dagen började med att jag vaknade brevid Agnes.
Första gången på länge, jag har saknat det!

Sedan var det Cirkus Skola för hela slanten!
Ett stort leende på läpparna, den gladaste tonen, och prata med alla!

Under dagen kom en från Cirkus Wiktoria, sedan var jag hög hela dagen!

När vi slutat och hade utverdering på dagen frågar Pontus om någon har nåt att tillägga,
Tobbe svarar "Ja, Petronella och Chris har haft wet t-shirt!"

Jag hälde vatten på Chris och Loviasa hämnades och hällde på mig.
Jag tycker om vattenkrig!


När man börjar göra reklam för cirkus skolan,
då är det tame tusan sommar!
Därför cyklade jag själv till sillen och tog årets tredje dopp!

Nu ska jag plocka med tvätt och invänta Agnes ankomst!

Livet
-ur mitt perspektiv!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh, vad skoj med cirkus :)



Hoppas du får en underbar helg!

2009-05-30 @ 23:09:37
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0