för dig

Jag är glad igen, turen börjar vända.
jag börjar bli lycklig, lyckan gör mig orolig.
Jag vill inte bli lämnad, inte av någon, inte nu.

Ett litet fall kan leda till missär.
Jag är rädd, varenda handling, vartenda ord kan leda till den stora deprisionen.
Om jag sårar, om jag inte är den folk önskar, om jag avslöjar mer än jag tänkt,
vem vill ha mig då?

Varför kan lyckan försvinna, med rädslan att tappa den kommer oro.
Jag vill vara där jag är nu, jag vill aldrig falla, jag vill aldrig förlora.

Jag tycker om så många, jag behöver dem, vem är jag när de försvinner?


förklaring till detta inlägg:
Jag skriver ekonomi, det blir inte som jag vill
får jag inte MVG får jag VG i slutbetyg
jag behöver ett MVG i ekonomi, jag har jobbat för det!
jag tappar betygen, jag behöver människorna kvar!

Det jag egentligen vill säga till alla nära och kära är:
Ni betyder, jag tycker om er, jag vill finnas för er.
Jag lämnar er inte, ni är för bra!
Men jag känner mig själv, jag kan förstöra allt.
Jag vill inte förstöra något, jag vill aldrig förlora er, aldrig någonsin!
NI betyder allt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill inte förlora dig <3333333333333333333333333333333333333333333333333333

2009-05-28 @ 21:33:18
Postat av: Evelina

Med eller utan smink? <3

2009-05-29 @ 06:08:37
URL: http://ezzas.blogg.se/
Postat av: VIKTORIAE - Bloggen om självkänsla och annat!

Sv: Hej och TACK för dina kommentarer! Blir glad över att läsa sådant, som jag brukar bli av att läsa dina kommentarer!:)



Jag vet inte varför du är rädd för att förlora de omkring dig som betyder något, men fokusera inte på att du kanske gör det för då kanske du också gör det.. Njut av nuet och njut av det som är bra! Kramar

2009-05-29 @ 09:11:04
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0