känslorna bara svämmar på!

Dålig uppdatering senaste tiden, ännu sämre på att svara på kommentarer?
Jo, det stämmer bra, livet kräver min uppmärksamhet nu, bloggen får vänta.

Snön faller från himlen, men ligger inte vit mot marken,
igår beställde jag min studentmössa, så nu är allt nära!
Jag vill att tiden ska gå fort, jag vill att tiden ska stanna..
jag är gladare än vanligt, jag är mer sur och förbannad än vanligt.
jag vill få allting gjort här, jag vill härifrån för att slippa!

Jag känner allt och jag känner ingenting,
förrvirring, det är ett bra ord, det förstår jag!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas du lyckas reda ut både livet och känslorna. :)

2009-11-05 @ 12:41:57
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0