komiskt, kanske tragiskt?

Idag kliade jag E:s hårbotten, det var något han gillade skarpt.
fick kommentarer som:
"du är en gudinna!" "du måste gifta dig med mig" "jag är verkligen helt i extas!"
ironin, komiken, njutningen och skrattet genomsyrade allt och vi hade det så trevligt!

När jag var ute i skogen med hunden, så hoppade massa med ungar med pinnar ur buskarna,
jag har haft dem på träningen tidigare, först blev de rädda, men glada när de såg mig!
en av dem sa "tur attt du har en hund som skyddar dig!" jag såg skeptiskt på min chihuahua.
De små pojkarna visade mig stupet i skogen, jag har växt upp i denna lilla stad, jag har sett det innan!
Men trevlig som jag är så blev jag förvånad över branten i vår lilla skog!

nu är det dags att plugga redovisning och bestraffning*
jag saknar min pojke, jag skulle missat bussen hem igår.. orkar inte med vardagen!

ta hand om er!

*aka beskattning


Kommentarer
Postat av: Miss Dramaqueen

Hahahahahahaha, tur att din chiuaua finns och kan "försvara" dig!=)

2009-10-05 @ 19:27:25
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0