olust och beroende av låttexter!

"Waiting for your call, I'm sick, call I'm angry
call I'm desperate for you voice!"

your call- secondhand serenade
(första versen och refrängen gillar jag!)

"måste härifrån, måste härifrån, måste härifrån!"
Evert Taube- Håkan Hellström
(den delen av texten passar mig nu)


"det finns så mycket måsten om att vara bra på det man kan
och mitt i allt så ska man vara sann!"

Sen en tid tillbaka- Melissa Horn
(Jag kan väl rekomendera hela den låten
samt lät du henne komma närmre!)



Nej! Inget har hänt, jag har bara lite ångest.
högskoleprov i morgon, måste hitta bussar och tåg.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Inte hört EN ENDA av dem där låtarna...Kanske borde kika på Youtube.

2009-10-23 @ 19:36:20
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0