i tron om att jag faktiskt är peppad

jag har nu granskat min livssitution, jag är nog peppad inför alla nya äventyr!

PA: skriva bok med novellsamlingar om alkohol, hitta kändisar som ställer upp, hitta sponsorer (FÖRSLAG SÖKES till både kändisar och sponsorer)prata med kompiar som ställer upp, skriva noveller och fota, föreläsa, trrycka, sedan sälja på BOKIA bland annat.

På fredag är det firande för en flicka jag näst intill älskar, och saknar som aset!

Tyska utbytesstudenten kommer på söndag och stannar en knapp vecka, hon verkar ju trevlig, inte ska jag väl klaga!

högskoleprovet, jag är lite nervös, men det går som det går!

Höstlovet, träffa min älskling, första gången på 6 veckor, åka till Danmark (ystad, malmö och köpenhamn)

? 18-års fest? i slutet av november/början av december


så himla peppad och kär i livet är jag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är bra det Nella! :D 18-års fest får du lov att ha!!! Verkar ju gå skitbra med erat PA, mitt går också framåt, har gjort en beställning idag och klickat runt lite på bloggen, så gå in och kolla du ;) Dock försvann nästan allt jag hade ändrat, så det är bland annat fel färg på allt :P Pusssss <333333

2009-09-15 @ 22:19:23
URL: http://www.sofie-hansson.devote.se
Postat av: emmy

det fixar du nog ^^

2009-09-16 @ 07:10:41
URL: http://somemmy.webblogg.se/
Postat av: Viktoriae.blogg.se - En må bra blogg om självkänsla och positivt tänkande

Sv: Tack snälla du!

Vad härligt att du är peppad på livet, lycka till med projektarbetet(?) KRAM!

2009-09-16 @ 09:58:26
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Viktoriae.blogg.se - En må bra blogg om självkänsla och positivt tänkande

.. Glömde att skriva tack för att du delade med dig av vad du är stolt över! Men jag förstår att du är stolt över dig själv, det är viktigt att kunna se saker ur andra perspektiv emellanåt och förhoppningsvis så ger det oss vinst tillbaka.. eller hur man ska säga.. hihi kram

2009-09-16 @ 10:06:40
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Pauline

Du kan ju alltid höra men förbundet och även NBV och IOGT NTO de har säkert möjlighet att sponsra sen tycker jag du ska vända dig till sara svensson som skriver i tidningen som har gjort lite repotage om olika kändisar och alkohol...



Börja där vet jag



kram

2009-09-20 @ 18:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0