ödets ironi?

Jag lyssnar lite på Ted Gärdestad nowdays,
han har så mysiga texter, lättsmälta och bra!

I "sol, vind och vatten" sjunger han "för jag, jag tror att livet får ett lyckligt slut"
men vi vet ju alla hur det slutade för den mannen (don't we?)


Himlen är oskyldigt blå,det djupaste hav likaså!
Att regndroppar faller som tårarna gör, rår inte stjärnorna för!
älskling vet känns, när broar till tryggheten bränns!
fast tiden har jagat oss in i en vrå,
är himlen så oskyldigt blå!


förövrig vet jag inte vad jag ville ha sagt med detta..
men livet blir aldrig som man tänkt sig!

Kommentarer
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Det är sorgligt när någon får ett sådant slut, jag hoppas att han har det bra där han är nu..

2009-09-30 @ 18:14:12
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Postat av: Carolina

Svar: HAHA, tack för orden. Carolina hade väldigt bra på shoppingen idag, och i morgon får Carolina reda på om hon klarade tentan :)



Åh, hans låtar är så fina, speciellt Himlen är oskyldigt blå!

2009-09-30 @ 18:50:56
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0