livet är bra fint ändå!

första skoldagen är avslutad, det känns bra.
fast det var ju inte riktigt skoldag, bara introduktionskurs för oss dylektiker.
Imorgon är det dags igen, och på måndag börjar det riktiga!

min man var inte hemma och väntade på mig,
han sitter på ett plan påväg till ett land långt borta.
det är förmodligen två månader kvar tills vi ses igen.
men jag är inte ledsen, jag saknar honom, men jag är glad att han får leva sin dröm!

livet är en dans på rosor, och just idag känns taggarna inte lika vassa!

(bilden är gammal &har inte med något att göra, men hittade den nu)


Kommentarer
Postat av: eemmaaj - saveu ♥

aw va bra inställning du har<3

2010-08-27 @ 16:53:06
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0