Förlåt mig!

Uppdateringen har inte blivit bättre trots ett nytt decenium..
men jag jobbar på det, saken är att jag har kommit fram till ett viktigt beslut!

nämligen detta: Jag ska bli en duktig student!
jag funderade på att slå till på stort, duktig dotter, flickvän & kompis med..
men jag är den jag är, folk får väl stå ut!

Som duktig student har jag inte tid för blogg, det gör ont i mitt hjärta, jag gör mitt bästa!
Ni som tycker om att läsa det jag skriver KIKA IN IBLAND! jag uppdaterar då&då, jag lovar!

take care Lovers!
beat. heart. beat.

Kommentarer
Postat av: eemmayouknow

du är så jävla duktig, jag vill vara lite mer som dig Puss <3

2010-01-14 @ 14:15:27
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0