för att jag egentligen har mycket bättre saker för mig..

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. är du singel? Nej, nej! Förlovad!
2. är du lycklig? Det skulle jag nog vilja påstå
3. är du uttråkad? Lite, men mest trött.
4. är du ledsen? Lite, ganska fylld av saknad.
5. är du kär? Helt otroligt, sinnessjukt kär faktiskt!
6. är du envis? Ja, om det är något värt kämpa för!
7. är du ensam? nu är jag det, men det finns bara en person jag önskar vore här.
8. är dina föräldrar fortfarande gifta? Jadå!

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag vet faktiskt inte..
2. har du någon gång blivit sårad? Jadå!
3. har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Ja!
4. har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Det har hänt..
5. har du kysst någon den senaste månaden? Ja, och jag längtar efter att göra det igen!
6. har du haft sex den senaste månaden? jao
8. vill du gifta dej när du blir stor? Ja det vill jag!

10 TVÅ ALTERNATIV
1. bilddagboken eller lunar? Facebook..
2. hår eller ögon? Ögon!
3. katter eller hundar? Hundar!
4. några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Få bästa
5. tv eller internet? Internet
6. coca-Cola eller Pepsi? Coca-Cola
7. utekväll eller romantisk hemmakväll? Båda, men måste jag välja så romantisk hemmakväll.
8. pengar eller lycka? Same shit different names, nej Lycka!
9. dag eller natt? Dag
10. msn eller mobil? Mobil

10 "HAR DU NÅNSIN..."
1. blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej, har nog inte försökt smita..
2. brutit ett ben? Armen 2 gånger
3. gjort nåt du ångrar? Det har jag.
4. hoppat Bungee Jump? Nej, men jag vill det!
5. ljugit för någon du tycker om? Ja, tyvärr.
6. ätit en hel tårta? Nej, men kladdkaka..
7. gjort bort dig offentligt? Jorå!
8. viljat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej
9. gråtit när ett husdjur dog? Ohja, och jag lär göra det igen!
10. velat försvinna? Ja

förlåt för det här..!

☮ out!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0