mamma min mamma

här kommer lite funderingar jag har över min mamma:
  1. Varför hade hon numret till pizzerian i Vagnhärad inlagt som Karls hemnummer?
  2. Hur tänkte hon när hon gav mig och Karl en rejäl bunt med blåa piller och svamp då vi skulle iväg en vecka?
  3. Hur lyckades hon ringa precis när Karl skröt för sin syster om att hon gillar honom mer än mig (jag sa såklart emot detta) då ringer min mamma min mobil och frågar efter Karl
  4. Idag sat hon och berättade om att de kör "biggest looser" här hemma, jag svarade att det var brajag skulle nämligen dra och simma i alla fall, då frågade hon om jag ville ha skjuss. Det tar 10 min att gå..

hon är för fin min mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0