mordiskt romantisk!

Efterssom att jag varit blond ett tag så vet jag att min fästman vill ha mig som brunett. (alltid tvärtemot vad jag har)
Därför så överraskade jag honom och färgade mitt hår.
Igårkväll när vi pratade i telefon så kollade jag på criminal minds.
Mördaren kidnappade vackra, rika, brunhåriga kvinnor.
Han la ut rosenblad på golvet, bjöd på vin, middag & spelade deras favoritlåt!
jag tyckte det lät som en romantisk kväll, så jag bad Karl göra likadant.
Han undrade om han skulle döda mig efteråt också..
jobbigt nog var det första jag tänkte när jag såg mitt nya hår:
"hm, undrar om den där killen skulle kidnappa mig och mörda mig nu?"
Så vad tror ni? Vi kan låtsas att jag är rik, jag fick min cirkuslön idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0