men ord blir tomma och toner döva.

Jag skulle skriva något vackert, något poetskt.
Något som beskriver hur livet blivit,
hur det känns som att allt löser sig,
att det finns problem nu, som det fanns problem då,
men de löser sig, det kommer nya problem,
men de kommer också att lösa sig.
Jag skulle skriva att jag tror att jag är lycklig nu.
Hur personer fått mig att le, fått min själ att bli varm,
hur de kommit tillbaka från det förflutna,
eller att de bara visat att de finns i mitt liv för att stanna.
Jag kan dock inte poesi, jag kan inte lyfta fram de orden,
men det går bra nu, jag är glad nu.

Kommentarer
Postat av: ' Saveu - Music & Chaos, It's life

hahaha en kille jag höll på med osv o:

2011-11-01 @ 17:48:30
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0