internet, telefon & gym

här i Indien börjar livet bli normalt.
har både internet & telefonkort nu så jag kan kontakta folk,
det funkar dock lite sådär, men allt tar tid i Indien så.
Jag har även börjat gymma nu på ett asfint gym,
det finns duschar, inte bara hinkar, riktiga duschar och bastu!
Wi-Fi i receptionen så jag kan använda iPhonen lite,
superfräscha maskiner, gruppass, gratis vatten, bra musik
första dagen vi var där spelade de Veronica Maggio!
Idag hade vi en personlig tränare som visade oss massor!
för okunniga mig är det guld värt!
annars mår jag bra förutom lite hemlängtan,
eller det är mer personer jag saknar, jag trivs här och vill vara kvar!
Så om någon ör sugen att ses och dra till Goa, kom dit 1-17 November!
jag ska bli bättre på att uppdatera med lite bilder, lovar!

Kommentarer
Postat av: Virag

Hej!

Ramlade in på din blogg när jag googlade på Swindia. Jag ska nämligen också till Pune och göra min praktik nu i januari!

Jag undrar vilket gym du tränade på? (Jag och min kompis som också ska åka har funderat på var man kan träna och så).

Har du några andra tips eller reflektioner som du vill dela med dig? Vore superkul! : )

Mvh,
Virag
(Socionomstudent på Stockholms universitet)

Svar: Hey! Åh va roligt att ni ska dit! Jag var på Golds Gym och rekomenderar det oerhört starkt, hängde där 2 timmar varje morgon och 2 timmar varje kväll så trivdes fenomenalt bra!
Det är (var i alla fall) rätt bra skyltat dit så tror inte ni ska ha några problem att hitta, men skriv här i så fall så ger jag en beskrivning!
Jag är typ helt överpepp på att du ska dit nu, funderar på att åka tillbaka i sommar!
Tips, om ni hänger med studenter första veckan, försök bonda med dem, asbra att ha kontakter resten av resan!
Petronella Wadle

2014-12-03 @ 13:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0