en riktig måndag.

vaknade och kände mig inte ens lite mer utvilad än när jag somnade.
däremot så kände jag mig som om ett godståg kört över mig flera gånger om. ont i hela kroppen, bultande huvudvärk och en hals som svider. jag vaknade även en halvtimme efter det jag borde.
så skyndade iväg med en hund som inte hade lika bråttom till bussen som jag, så vi fick springa sista biten.
väl på bussen så tyckte föraren att det var kul att testa åka lite i alla filer, gärna lite utanför vägen ibland också tror jag och varje gång han stannat så startade han sådär härligt ryckigt, tack för att jag slapp sitta monotont halvsovandes som jag brukar. Chili som i vanliga fall brukar ligga helt lugn och fin i sin korg krävde att få vara i hårt fasthållen i min famn för att inte gnälla av rädsla, kul att testa lite nya saker.
sen kunde jag inte äta min apelsin för halsen gör för ont, och jag pendlas mellan att typ svettas ihjäl och ha gåshud för att jag fryser. men de närmaste veckorna är så otroligt pressade så jag har inte tid att vara sjuk. Min c-uppsatspartner har dock kurerat mig med kryddigt te med honung och utan mjölk, samt sagt att jag snart måste åka hem och sova, hon är bra fin hon!
Imorgon ska jag i alla fall på musikal, endast egen begravning kan stoppa mig!
sliten, ledsen, lidande och bitter tjej signar ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0