en dag av synd typ.

Jag började dagen med att försova mig, missa pendeln och komma försent. Nu blev ni bra förvånade va?
sen satt jag på en rätt bra föreläsning och önskade att kvinnan kunde sluta prata och låta mig få lyssna igenom Veronica Maggios skiva som äntligen släppts nu. Jag blev inte besviken när jag väl gjorde det, typ samma sekund som vi fick sluta. Hela Huset är en duett hon gör med Håkan Hellström, jag tänker inte ens försöka beskriva lyckoruset och öronorgasmen som uppstod när jag hörde den.
Sen åt jag en kanelbulle med en vaniljbulleman. Och det rimmar väl inte så bra med min hårdträningsperiod, men det är kanelbullens dag och då räknas det knappt som att unna sig, bara hedra traditioner typ. Jag menar ingen av oss hade haft kanelbulle som förstahandsval, men vi offrade oss dagen till ära. Så jävla nobelt när man tänker på det. Vi inhandlade även epic presenter till morgondagens födelsedagsbarn med tema humor, sexism och allmän hyllning till tjejen i förhållandet.
När jag kom hem kom den bästa vikarierande husmodern som jag vet och gav mig mat. Jag kommer aldrig svälta när det fortsätter trilla in sjukt goda matlådor i kingsize i min frys. Svenska kyrkan utfodrar minst en fattig student, det är jag tacksam för!
Sedan bröt jag mitt shoppingförbud och handlade en t-shirt. Men det var ett sjukt bra pris. Och den ser ut som en stjärnhimmel med ett stort, knallgult W på. Hade jag sökt hjälp för det här med min shopping skulle min psykolog skriva i sina journaler "Fröken Wadle hade varit en idiot och förmodligen fått stora psykiska men för livet om hon inte skulle nappa på det här erbjudandet. Ett fullt förståeligt återfall" För övrigt så älskar jag ruset som uppstår efter ett bra köp och WESC-affären i Barkarby spelar alltid bra musik som gör mig glad, idag var det Noah and the whale. Nu har jag kanske inte gjort mig förtjänt av självuppmuntran av det här slaget just idag. 
Så nu ska jag plugga denna fredagkväll. Duktigt! Väger lätt upp alla inte helt fenomenala val som jag gjort idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0