Petronellas Önskelista.

Jag vet att den snart är här, tiden jag längtar till.
Jag fyller år, det är jul & jag tar examen - inom loppet av 3 månader.
Jag förstår om ni redan spenderat många sömnlösa nätter och undrat, vad ska jag köpa, vad vill hon ha?
Tro mig, jag har också legat sömnlös och undrat. Så jag tänkte att jag ger er lite inspiration, ni kan absolut tänka utanför boxen med, och jag förväntar mig absolut inte att få alla de här sakerna, men här kommer lite förslag på ting som kan göra mig glad.
  • Uppmärksamhet och bekräftelse i alla dess former - om jag någon gång ska få det så!
  • En byrå att ha under hallspegeln - gärna med "en hylla under" där jag kan ställa träningsgrjor och så ett "vanligt hyllplan" där man kan ställa ljus och så. men nu har vi en flyttkartong med en filt över så jag är inte så kräsen, inte alls faktiskt. (CHECK)
  • Hemmasaker - glas, koppar, ljusstakar, handdukar, sängkläder, filtar, tavlor, you name it
  • Kläder - träningskläder, vardagskläder, finkläder, jag gillar kläder. (Tröjor storlek S, Byxor storlek 38.)
  • Accessoarer - smycken, sjalar, hårsaker och sånt 
  • Ett jobb - gärna ett rätt välbetalt socionomjobb
  • Drömprins - om du vet någon med en fantastisk personlighet på alla sätt och vis, vackra ögon, snygg överkropp etc, inte upptagen, inte bög (inget ont om bögar, men drömprinsen måste gilla mig med annars faller liksom hela grejen)
  • Smal helkroppssegel - gärna med guldram
  • Delikatesser (typ) - goda teer, choklad, vin, etc
  • Hemelektronik - mjölkskumare(?), blender, stavmixer, bra-att-ha-saker 
  • stor väska - ja jag är en baglady. då kan jag vara det med stil. 
  • gitarr - och/eller lektioner i hur man spelar gitarr
Det var vad jag kom på nu, men kolla det här inlägget ibland, jag fyller på i takt med att jag ser saker jag vill ha. Jag kommer även ut med ett datum då det hålls en liten tillställning då ni kan hedra mig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0