3 otroliga år.

för 3 år sedan åkte jag hem till en pojke.
På tåget höll jag på at spy av nervositet,
på skövde station mötte jag en man som fick mig ur balans,
senare på samma station kysste jag samma man,
vi åkte vidare till Karlsborg och såg på "med solen i ögonen".
Efter det ville jag lyssna på Lars Winnerbäck & kyssa denna man
resten av mitt liv.
Nu står vi här, 3 år senare. Vi har gått igenom mycket,
både bra och dåligt.
Men vi kysser varandra och lyssnar på Lars Winnerbäck.
Så jag antar att vi gör något rätt.
Tack Karl för så otroligt många saker som du gjort de här 3 åren,
tack för att du fortfarande får mig ur balans ibland. 
jag älskar dig.
vi är som gjorda för varandra du&jag!

Kommentarer
Postat av: Nanna

HÄRLIGT !!

Ha´en fin vår-sommar-vecka ! :)

2012-05-22 @ 11:06:28
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0