Norr, norr, norr,norr,norr, norr,norr,norr,Norr, Tälje!

igår åkte jag, min roomie och min mogna syster ut på äventyr.
Det hela började med ett telefonsamtal med en kär vän när jag gick längs en parkering i Barkarby.
Jag fick prata med min väns vän, för första gången, och blev bjuden på fest i Norrtälje, han sa busslinje, att vi fick sovplats och massa annat och avslutade med att mina argument för att inte åka var slut.
vi flickor var ändå lite osäkra, men efter att min fantastiska affär gett mig en skinnjacka och låtit mig köpa en annan för ynka 50 kronor så kändes det som en bra kväll för en utgång.
problemet var bara att utgången ägde rum långt bort, och våra sovplatser var ännu mer på landet än så.
det var två långa bussturer dit, och i början på den andra insåg vi att det var ganska underligt att åka ut på landet igen, vi har ju precis kommit ifrån småstadslivet. men jag ville träffa min kära vän så det var värt det.
Jag tror nog att det blev en bra kväll, jag dansade på en scen i en Darth Vader-mask, och vad mer kan man begära?
taxichauffören som fick äran att i morse köra oss till Norrtälje, från mitt ute i ingenstans - där vi sov och bussarna inte börjat gå, sa åt oss att åka hem och sova. Så jag antar att vi såg slitna ut så nu hoppar jag i ett bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0